Podněty & stížnosti
Vaše názory, pochvaly a stížnosti
Postup při vyřizování podnětů a stížností
V případě připomínek ke kvalitě nebo způsobu námi poskytovaných služeb je stanoven následující postup, podle kterého budou podněty a stížnosti vyřízeny:
- K podání podnětu/stížnosti je oprávněn pacient, zákonný zástupce pacienta, osoba blízká pacientovi v případě, že pacient ze zdravotních důvodů nemůže stížnost podat, či osoba pacientem zmocněná.
- Podnět/stížnost vyřizuje jednatel společnosti nebo ředitelka společnosti.
- Stížnost lze podat:
- Písemně: na adresu C.L.P.A., s.r.o., sekretariát jednatele, Sokolovská 304, 190 61 Praha 9
- Osobně: po telefonickém dojednání termínu schůzky s ředitelkou společnosti nebo jednatelem. Termín schůzky lze dojednat na telefonním čísle +420 266 006 335 v pracovní dny od 8:00 do 15:00.
- Všechny stížnosti jsou evidovány a spisy týkající se jednotlivých stížností jsou uloženy na sekretariátu jednatele.
- Pro účinné prošetření stížnosti potřebujeme, aby písemně podaná stížnost obsahovala minimálně tyto údaje:
- vylíčení podstatných skutkových okolností, které jsou podnětem ke stížnosti, včetně uvedení osob nebo pracovišť, kterých se stížnost týká
- jméno a příjmení stěžovatele
- bydliště a doručovací adresa stěžovatele, případně jiný kontakt na stěžovatele (telefon, fax, elektronická adresa)
- vlastnoruční podpis stěžovatele
- Stěžovatel je se způsobem vyřízení stížnosti vyrozuměn písemně.
- V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti má stěžovatel možnost obrátit se na příslušný správní orgán – Magistrát hlavního města Prahy, odbor sociální péče a zdravotnictví.
- Podání stížnosti nemá vliv na další poskytování služeb.
- Lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 kalendářních dnů od doručení stížnosti či sepsání protokolu o ústní stížnosti.