Úhrada péče a ceníky
Zdravotní pojišťovny
Zdravotní pojišťovny hradí péči ve zdravotnických zařízeních svým pojištěncům ze zdrojů veřejného pojištění. V opačném případě (neexistující pojištění, ukončení smluvního vztahu pojištěnce) si péči hradí klienti sami, jako samoplátci.
V případě fyzioterapie ošetřujeme pacienty na základě indikace lékaře (praktický lékař, odborník – ortoped, chirurg, neurolog,…) po předložení vyplněného poukazu na vyšetření/ošetření FT. Pacienta s poukazem typu vyšetření/ošetření K objednáváme k lékařskému vyšetření a určení léčebného postupu. Oba poukazy jsou ke stažení zde.
Přijetí do péče se kromě jiného podmiňuje předložením platného poukazu příslušné zdravotní pojišťovny nebo náhradním dokladem vydaným zdravotní pojišťovnou.
Samoplátci
Pacienty ostatních zdravotních pojišťoven ošetřujeme jakožto samoplátce.
Úhradu výkonů nehrazených veřejným zdravotním pojištěním nebo nadstandardních služeb lze uskutečnit v hotovosti na recepci C.L.P.A. Na oddělení ortopedie v době ordinačních hodin lze platit také čipovou platební kartou.
Oddělení rehabilitace přijímá k úhradě služeb také platební poukázky těchto značek:
- Sodexo (FlexiPass, RelaxPass, VitalPass, FokusPass, Dárkový šek)
- Accor Services (Medica, Multi)
- Le Chéque Déjeuner (Unišek, Unišek+, Cadhoc)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Ceníky
Spolupráce s pojišťovnami
S těmito zdravotními pojišťovnami máme uzavřenou smlouvu: